My Photo
Name:
Location: Piikkiö in Kaarina., Finland

I am nowdays as free artist, and "Freaky Dude". The Black Bull. I am also the student of Aleister Crowley. I did meet his writings in 1958 in London. After that he has been as my father and dear teacher. He did give to me the knowledge of Qabalah and Gematria thinking. I have been living with this knowledge for many decades. Thank you for him.

Sunday, February 26, 2006

Matka.

Matka.

Ota mukaasi elämän matkalle
vain tämän päivän taakka.
Jos eilisen murheita muistelet,
et jaksa sä perille saakka.

Kuink´moni meist´povellaan kantelee
niin eilisen, myös huomisen murheineen.
Se harhaa on;
eilinen mennyt,
vielä ei huominen tullut,
oot´turhaan sä surrut.

Nauti elämästä,
nauti vahvasti, hetkestä tästä.

Muisto.

Ihminen, tunne syvästi, rakasta vahvasti.
Joka paljon rakasti, vain vähän, niin vähän vihasi.
Murra siis paha hyvällä,
heikkous hellyyden voimalla.
Ainoa mik´ihmisest´jäljelle jää,
ainoa mik´on tärkeää.
Se on muisto.

Laiva.

Minä ohjauskyvytön laiva,
sinä mulle majakka.
Minä karille ajanut laiva,
sinä minulle telakka.

Minä tarvitsen ruorin paremman,
majakan valon kirkkaamman.
Rakas, kuljeta laivani rikkoutunt
viimein satamaan turvalliseen.

Koti.

Kotini ikkunasta näen kirkontornin,
majakan.

Risti, joka riippuu kaulallani,
satamani.

Elämä, jota elän,
laivani.

Rakkaus, jota tunnen,
peräsimeni.

Voima, jonka avulla selviän eteenpäin,
purjeeni.

Valitan, mutta ankkuriköyteni on poikki.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home